Third Stone

I tisdags kom pappa och hämta mig vid 10-11 trro jag.. Så åkte vi och lämna lite dörrar och så åkte vi och hämta några. Sen körde han mig till Mockfjärd så jag kunde hämta mammas bil som Sofia haft.. Så käkade vi lite där och sen åkte jag ner till AF och prata med Sofie. Hon hjälpte mig med mitt CV så nu ser det bra ut och så prata vi lite om praktiken.. :) Sen åkte jag ner till Borlänge och hämtade upp Madde som har råttorna och så åkte vi till Smedjebacken! Hämtade upp mina små söta råttisar! :) Så extremt söta! Sen åkte vi hem till mig och lämnade dom och så körde jag Madde till kupolen! Hon va riktigt trevlig och snäll så jag hoppas vi kan hålla kontakten! :) Sen åkte jag hem till mamma så Magnus fick köra hem mig sen! Sen hände det väl inte så mycket mer tror jag..
 Vad som hände i onsdag vet jag inte riktigt,va nog iväg och hjälpte pappa en sväng om jag inte minns helt galet.. Sen har jag ingen koll alls!
Igår va jag iaf till Ishallen och prata med Horndal och Sofie.. Kommer bli riktigt kul att ha praktik där.. :) Ska fixa lite med datorn och göra lite grejjer så vi kan köra resultat tavlan igenom en projektor i stället för så som det är nu.. Har redan fixat det mesta fast jag inte börjat än..Haha, men frågan är ju om han blir nöjd och om vi har samma tänkar kring det hela.. :P Annars får jag väl göra om det.. :P Blir nog bra i slut ändan.. :) 

Idag vart jag väckt av Persson.. Vart skit förbannad.. Tillslut svara jag och bjöd hit na på kaffe så ja skulle få tyst på na.. Haha Sen har jag fixat lite med buren och råttorna och sett till så dom har mat så dom klarar sig och så.. Väntar på att Sofia ska komma hit och så ska jag köra henne till Kaljoberg och sen ska jag till Gagnef.. Har inte en aning om vad som händer till kvällen riktigt.. Funderar på att besöka Nordåker, de är ju så mysigt där. Och sen blir det nog floparken och kika på Third Stone.. :) Men allt hinner ändras än! :) 

Nu ska jag försöka få mina råttor att va sociala med mig! Har inte döpt dom ännu, men den ena är en liten Snuff och den andra vet jag inte.. :P 

Puss puss

~myyyys~  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0