Tapetsera

Blev inte så mycket tapetsering igår.. Hahah. Men Nathalie kom hit iaf. Så käkade vi.. Potatisklyftor med rosmarin, köttfärsbiffar med riven morot i och sen en kall sås till de.. Mumma på riktigt! Sen kom Olander hit och drack lite kaffe och prata lite.. Sen när han gott så satt vi och prata lite mer och gjorde oss i ordning och vid kl 22.40 tog vi bussen ner på stan.. Nathalie gick till jobbet och jag gick till Skrubben.. Tog en öl och sen gick jag.. Hade så jäkla ont i ryggen.. Trodde den skulle gå av helt ärligt.. Gick runt och vänta på att Titti skulle höra av sej och köra hem mig, men hon gjorde aldrig det. Så det var en neger som tyckte synd om mig så han körde hem mig gratis.. Hahah :) När jag väl kom hem så gick jag och la mig på en gång, prata en sväng med Olander först.. Trodde verkligen ryggen och benen skulle gå av.. Men till slut så somna jag iaf..
Vaknade ganska nyligen.. Nyss pratat med Patrik, han skulle komma hit och tapetsera idag.. Skojj.. :P Haha Grejjen är ju den att ja har inte en aning om hur jag ska kunna hjälpa till på för vis.. Tror de är säkrare om han sköter de där själv.. Hahah Sen ska mamma komma ner med pappas lilla tv så jag kan kika på AIK-Leksand i eftermiddag! Bara att hoppas att kanalen funkar! :) Leksand måste liksom vinna och jag vill verkligen se den matchen.. :P

Men nu ska jag ta och stoppa i mig nått att äta.. Mår egentligen apa idag.. Förkyld som sjutton och världens jävla mensvärk.. Men men,man måste ju äta..

Puss Hej

~happy~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0