Slipa

Vaknade vid kl 11 idag.. Börjar få riktigt ont i kroppen av att sova i den här sängen.. Vill verkligen att det ska bli klart i rummet nu så ja kan flytta hit min riktiga säng.. Saknar den jätte mycket! :) Haha
Har iaf slipat i rummet idag.. Bara en vägg kvar, men den tar jag i morrn så grannarna får lite lung och ro idag.. :) Mamma är på väg hit nu, hon skulle komma ner med lite kläder och tapetgrejjs och sånt! :) Kanske underlättar om man har lite rena kläder.. :P Ska väl även göra lite käk.. Börjar bli hungrig.. Sen kanske jag ska ner till Peter och kika på hockey.. Vi får se hur det blir.. Beror på hur lång tid allt tar.. Jag har iaf bestämmt att jag ska på liljan ikväll.. Ja MÅSTE dit! Hahah

Nej nu ska ja se vad ja ska äta idag!

Puss Hej

~surpuppa~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0