Råttisar

Åkte till mamma en sväng igår, vart inte kvar så länge som jag tänkt för pappa skulle till Borlänge tidigare än jag trodde.. Så de vart en kort visit bara.. Men lika trevligt för det.. Åkte hem sen och tog det bara lungt..
Idag har jag inte heller gjort så mycket. Bara tagit det lungt i stort sett.. Väntar på att mamma ska komma ner vid kl 16 och hjälpa mig och handla.. Lite drygt om jag skulle behöva ta bussen då jag måste handla rätt så mycket.. Ska även in på djuraffären och handla lite saker till råttisarna.. Får hem dom söta i morgon eftermiddag! :) Ska bli spännande! :)

Nu har jag inte så mycket mer att säga. Så jag kan skriva en rad eller två i morrn i stället om jag hinner. :)

Puss puss

~hoppsan~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0