Öroninflammation

Va en ganska så rolig match i söndag även fast vi inte gick upp.. :) Efter matchen så åkte jag bara hem och tog det lungt.. Somna ganska så tidigt..
Igår va jag på VC hos psykologen och sen till Eva och lämna prover.. Gick fint det..Sen va det jobb som gällde.. Jobba väl fram till kl 16-17 nån gång, sen kom Angelica dit så jag hjälpte henna att byta däck på bilen! Och så körde hon hem mig sen. Va in och handla och så gick ja hem och laga mat! Vart korvstroganoff med lök, paprika och svamp och så potatis till det.. Mumma.. Sen tog jag mig en lite promenad och sen en dusch.. Sen däcka jag vid kl 23.. Va döds trött..
Idag gick jag upp vid kl 8 och gjorde mig i ordning..Tog bussen till Falun sen och va in på ÖNH.. Hade tid kl 10.10 men fick komma in 12.10.. Läkarn konstatera iaf att jag hade öroninflammation och jag fick se hur de såg ut i örat.. Väldans intressant.. Hahah 250 kronor för 2 timmar i väntrummet och 5 minuter hos läkarn.. Hmm, ja ja de är väl bara att betala och se glad ut.. Tog bussen hem sen iaf och nu sitter jag här.. Har nyss käkat rester från igår.. Väntar på att Linnea ska kika förbi och sen kommer väl Hanna om ett tag hoppas jag! :) 

Puss Hej

~varför känns de knas~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0