Köttbit

Trivs jätte bra i lägenheten även fast ja inte ens fått hit nå saker eller så.. Haha
Vaknade vid kl 10 idag.. Satt mig vid dator på en gång och prata lite, sen kom pappa och bodil hit med treo.. Strax efter att dom åkt kom Olander hit och så tog vi en cigg.. Sen åkte han igen. Efter det så ringde Tommy och så kom han ner med ett köksbord och stolar åt mig.. :) Snällt! :) Och precis när han åkt så kom Linnea hit.. :) Så åkte jag iväg med henne en sväng.. Trevligt trevligt.. :) OCh när jag kommit hem igen så var pappa och bodil förbi med tapetserbordet och slipmaskinen.. Sen åkte jag med dom! Släppte av Bodil hos Angelica och så åkte jag och pappa till Falun och hämta färg.. Sen va vi in på Willys och Dollar och handla lite åt mig. Så nu har jag ett diskställ och så mat så jag klarar mig ett tag.. :) De är ju bra.. Sen har ja inte gjort så mycket mer idag, tog en dusch för ett tag sen och så har jag lagat lite mat.. Potatisklyftor med rosmarin, Cafe de Paris och en köttbit! Mumma! :) Sitter här och är sur för att jag inte kan gå på Liljan.. Hade varit skit kul att åka dit ikväll.. Chrille spelar där ikväll.. Men dom spelar ju resten av helgen också iof.. Får se om ja kommer dit i morrn.. Vill det iaf.. Men men.. Nu ska jag kika på en film eller nått..

Puss puss

~why~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0