Kebabpizza.

Vart inte att åka till Peter igår.. Jag fixade lite här hemma i stället och sen tog jag bussen ner på stan.. Gick till skrubben.. Satt där och prata med Micke och Patrik lite.. Sen vid kl 1 typ så gick jag och Patrik till Liljan, va inge kul alls där.. Inte som jag hade hoppats på iaf.. :( Men men.. Sen gick jag och snacka med Nathalie på Centrum grillen.. Hon har ju börjt jobba där.. Sen kom Peter dit och bjöd mig på käk.. Riktigt gott.. Sen väntade jag på att Nathalie skulle sluta.. Fick köpa en kebabpizza som blivit över för typ 25 kr.. Hahah rätt så najs.. :P Sen körde Titti och Nathalie hem mig.. Tack Tack.. Sen vet ja inte så mycket mer.. Somna nog ganska på en gång..
Vaknade vid kl 10 idag.. Seg som sjutton.. En perfekt baksmälla som man borde ha supit vidare på. Men så blir det nog inte.. Hahaha Va iväg med pappa till Rusta och handlade lite tapetklister och spackel.. Så nu har jag slipat klart allt och spacklat dom få hålen som va i väggen.. Sitter här och väntar på att Patrik ska höra av sej, får se om det blir nån tapetsering idag.. Tror han kan va lite bakis idag.. ;) Nathalie skulle komma hit iaf så skulle vi käka lite.. :) Trevligt..

Nej nu ska jag kika vidare lite..

Puss Puss

~längtar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0