Gosegris

Senja skrev i förrgår har det inte hänt så mycket.. Har bara varit hemma.. Ska inte vara kvar hos pappa och ha praktik, min kropp och jag själv orkar inte med det. Så idag har jag varit på AF och pratat med Sofie! Hon är världens bästa jobbcoach.. Hon skulle ringa ett samtal idag, och sen höra av sig till mig! Hoppas på ett positvit besked. Då skulle jag vara den lyckligaste människan på jorden! :) Men vi får se, allt kan hända och jag ska inte hoppas på för mycket..
Efter att ja varit på AF så åkte jag hem till mamma och sen åkte vi ner till Borlänge.. Va till Mats Bilar och kika lite, sen va vi till Willys och handlade.. Och så körde hon hem mig! Håller på att röjja lite här.. Nån ska ju komma hit i morrn och installera bredbandsuttag och då får det inte stå saker i vägen.. Skulle ju inte förvåna mig om dom kommer vid kl 7 eller nått sånt.. Men vi får väl se..
Hoppas jag får mina pengar i morrn så jag kan handla hem lite käk och grejjer.. Vill få i ordning här så det inte ser halvfärdigt bara.. Ska även till min psykolog i morrn, får se va de blir.. Sen kanske min lilla gosegris Sebastian ska följa med mig hit och sova här tills på lördag.. Får se i morrn hur sjuk han är.. Jonathan kanske också följer med, vi får se! :)
På lördag fyller pappa år också.. :) Då blir det väl att åka och fira honom i Mockfjärd. Sen ska jag, mamma och Jonathan på teater här i Borlänge. Revyresan 2.. Kan nog bli riktigt roligt! :)

Nu ska jag lägga mig och glo på tvn och vila lite, eller äta nått.. Vet inte om jag är hungrig eller illamående.. Nått mittemellan tror jag!

Puss & Kram

~hoppashoppashoppas~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0