Almtuna

De var jätteskönt med en lugn hemmakväll.. Men det vart inte så lungt ändå till slut.. Somnade vid kl 1-2 ungefär.. Sen ringde telefonen konstant till kl 3.. Då kom Nathalie, Putte och Jukka hit.. De va bestämmt att Nathalie skulle hit men inte dom andra. Men dom tog sig inte hem så dom fick väl låna soffan då! Sen käka jag och Nathalie lite mat som hon fått med sej hem från jobbet.. Och sen va de massa grejjer som hände, men orkar inte skriva om det.. Sov iaf till runt kl 10-11 ïgår.. Gick upp och fixa och plocka.. Jukka och Putte åkte hem efter ett tag och jag och Nathalie sega hela dagen.. Vid kl 16-17 kom Hanna och Moa förbi och hälsa på en sväng! Strax efter att dom åkt så kom Olander förbi och drack lite kaffe innan han skulle till jobbet! :) Sen tog vi de ännu lugnare tills klockan vart 21-22.. Då fick jag för mig att göra egna chips.. Dom vart jätte goda faktiskt! :) Vid kl 22.30 drog Nathalie till jobbet och då diska jag och plocka i ordning i köket, sen gick jag och la mig.. Somna riktigt fort.. Vaknade vid kl 4 typ när Nathalie kom hem från jobbet.. Hon hade en Curryburgare med sig hem så vi käka och sen la vi oss.. Somna på fem sekunder tror jag..

Vaknade för ett tag sedan, är riktigt seg.. Ska hoppa in i duschen snart få se om jag piggnar till, sen är det ju hockey som gäller.. Den där lilla lilla chansen att Leksand går upp finns ju fortfarande.. Tänk om Rögle och AIK förlorar.. Och ALMTUNA vinner.. Haha Då blir de dom som går upp.. Det skulle faktiskt inte förvåna mig.. Om R och A skulle spela dåligt och ligga under, då slår ja vad om att Leksand gör det också.. Men vi kan ju alltid hoppas på att Leksand vinner och R och A förlorar! Hoppet finns kvar! <3

Nu ska jag duscha och sen försöka komma på nått att äta.. Har typ makaroner och nudlar och spagetthi! Hmm..

Puss Hej

~hoppas~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0