VC

Va till vårdcentralen idag.. Gick ganska så bra.. Tog lite prover och fick lite luftrörsvidgande. Så nu kan jag andas lite bättre.. Får svar på måndag om jag har svininfluensan.. Haha Tror inte längre att jag har det, men man vet ju aldrig. Känner mig lite piggare idag iaf. Hoppas jag är ännu bättre i morgon för jag vill verkligen ner till Borlänge och fira Challe! Blir skit arg om jag missar det.. Tänker vara nykter iaf, men jag tänker inte vara chafför åt någon denna helg! Det har jag bestämmt. Eller kanske åt nån, men ja tänker inte sitta och köra till massa olika ställen olika tider. De är säkert iaf! Räcker att köra en person till ett ställe och sen hämta.
Har kollat på Ice Age 1 nyss.. Började kolla på 2an också, men jag pallar inte sitta still längre.. De är så tråkigt.. Speciellt när man är själv och inte har någon att prata med! Håller på att bli knäpp..

Ska ringa pappa och höra när dom kommer hem..

Puss Hej

~saknar nå så fruktansvärt~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0