Underbar helg!

Ja helgen vart helt underbar!

Fredag:
Fick mina pengar! Vart super glad, trodde inte jag skulle få dom förens denna vecka..
Frågade mamsegull om hon ville följa med mig ut i Borlänge och de ville hon. Så jag åkte och hämtade henne och bytte bil och så åkte vi till Borlänge. Va meningen att jag skulle vara nykter men vi fixade så att Peder körde oss i stället.. Va på Skrubben hela kvällen! Hade jätte skojj, förutom att min mor var lite pinsam. Men de gick väl bra. Haha Vid halv 2 kom Peder och hämta oss och körde oss till Gagnef. Va meningen att ja skulle sova kvar där men ja åkte med tillbaks till Blge och sov hos Peder.. Såg när Discovery (eller va den där rymdmakapären heter) landade på tv och sen tillslut somna jag gott.

Lördag: 
Låg och segade hela förmiddagen i soffan innan ja tillslut körde hem Peder till Dan och så åkte ja hem och käka. Tog det lungt ett tag och sen åkte jag också hem till Dan. Vart kvar där ett tag och så drog jag vidare hem till Jenny. Vi åkte och hälsade på lite folk och sen åkte vi hem till Crona och käka godis och kolla på tv. Jag bestämde mig sen för att gå ner på Skrubben och ta en cola innan jag sen skulle köra Peder och Tomas ner på stan. Snacka lite med Micke och tog en rök och sen åkte jag och hämtade gubbarna i Skräddarbacken. Dom gick på S1 och jag gick på Liljan och träffade massa kul folk där. Va skapligt kul där fast att ja va nykter.. Ja dansade till och med.. Hahaha. Vid kl 2.30 så körde ja hem Tomas, och sen åkte jag, Peder och Jörgen och köpte mat och sen släppte ja av Jörgen och så åkte jag och Peder hem till honom och käka och sov.

Söndag: 
Låg och myste i soffan och kollade på Idol repriser och lite annat innan vi bestämde oss för att åka och plocka svamp. Gjorde i ordning smörgåsar och te och sen åkte vi till Länsan. Va ute i några timmar. Hittade massa kantareller. Hade jätte skojjigt! Hehe Sen åkte vi hem och började med maten, jag rensade svamp och Peder tillagade allt! MUMS vad gott det blev! Potatis, köttfärsbiffar och kantarellsås! MUMSMUMS! Sen la vi oss och skulle kolla på Söndags filmen, men jag höll mig bara vaken en halv timme.. Tvärsomna kl 21.30 Va helt slut efter en dag i skogen! Haha

Och nu sitter jag här, kom hem för 1 timme sedan!  Ska hoppa in i duschen och sen krypa ner i soffan ett tag innan jag sätter i gång och pluggar! Kanske blir lite svampplockning idag med!

Puss Hej

~vet inte vad jag ska tro, men de känns bra~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0