Trevlig helg!

Drog ner till Borlänge i fredags.. Åkte hem till Peder med hans tröja och vin som han glömt i bilen. Satt och snacka lite skit innan han bestämde sig för att han också skulle med och kolla på Challes match. Men vi var hungriga så vi drog till Maxim Grillen och köpte varsit Super Cheese Bacon Meal och tog med oss till matchen. Satan vad gott det var! Matchen va rätt bra, men vissa borde ju inte få spela.. Haha Dom vann med 2-0 tror jag, missade första målet.. Sen drog jag och Peder hem till honom och glodde på tv. Ja åkte och köpte lite gott på Konsum och så kolla vi på Dirty Dancing.. Sen sov vi som två stockar!
Vaknade tidigt på lördag morgon. Låg och segade ett bra tag.. Vart ölsugen som satan. Så vi bestämde att ja skulle fixa öl och så skulle ja sitta hemma hos honom och dricka tills han kom hem från kalaset som han skulle på.. Så jag drog i väg och fixade öl och käkade lite med Jenny och följde med henne hem till Lina och kolla på jätte söta hund valpar. Sen åkte ja hem till Peder och börja dricka öl. Lite tråkigt för han kom inte hem förens halv 6.. Men han börja ju parta på en gång och sen kom Titti, Bolle och Dan dit också, så det vart super kul. Lite senare på kvällen kom Linnea dit. Vi bestämde oss för att vi skulle åka till Skrubben och ta en öl, så Bdahl körde ner oss.. Tog en öl och sen gick vi och mötte upp Titti och Peder på Liljan.. Peder kom inte in men vi andra gick in en snabb sväng.. Men ja och Linnea drog därifrån ganska snabbt. Linnea drog hem till nån kompis och jag gick till Engelska och snacka med Peder och sen tog vi sällskap hem.. Tog hundra år att gå från stan och hem till honom. Han ska ju jämt snacka massa allvar när han är full, och de gick ju sådär. Men efter mycket snack så kom vi äntligen hem och gick och la oss.
Mådde som ja förtjänade när jag vaknade på söndag morgon, hade migrän som satan. Dom andra börja parta igen.. Fattar inte hur dom orkar. Dom bestämde iaf att vi skulle åka till Mon. Så Titti och Bolle åkte en bil och jag och Peder tog min bil.. Hihihi.. ;) Vart kvar i Mon ett tag och sen drog jag och Peder till Mockfjärd så ja kunde låna lite pengar av Farmor och sen åkte vi till Djurås och handla och sen åkte vi hem till honom och lagade mat och käka och sen sov. Sov inge bra under natten, vaknade flera gånger av att jag mådde jätte dåligt och hade super ont i halsen. Vaknade vid halv 8 igår morse.. Mådde skit.. Så ja låg bara och tog det lungt i stort sett hela dagen. Hjälpte Peder att fixa äpplena till en äppel paj och så gjorde han resten. Ååh satan va gott det var med nybakad äppelpaj! MUMS! Sen glodde vi lite på tv i nån timme och så vid kl 19 så bestämde ja mig för att åka hem. Så jag åkte hem och kolla lite på tv och vid halv 10 gick jag och la mig!

Vaknade för en timme sedan. Har feber och mår som ja vet inte vad! Men ja måste till skolan idag! De bara är så. Kan inte skita i det den här veckan.. Ska försöka få i mig en smörgås eller nått och sen åka dit.

Puss Hej

~bättre vän kan man inte ha~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0