Svamp.

Det var inte riktigt som planerat igår.. Åkte hem till mamsegull och tog det lungt ett tag, Hanna kom dit så vi snacka lite skit innan hon drog vidare och sen åkte jag hem till Linnea.. Vi käka lite glass och myste med katterna, sen drog vi till stallet. Linnea mockade och fixade sen drog vi till Trollis och hämta upp Sandra och sen drog vi ut i skogen och plocka svamp. Hittade både vanliga kantareller och trattisar. Men ja orkade inte ta med nån svamp hem och rensa så dom fick ta alla svamp själv.. Sen drog jag hem till morsan. Käkade en pizza och så la jag mig på soffan.. Tvärslockna 19.30.. Va ruggigt trött.. Sov till 7.30 i morse.. Har inte vaknat en enda gång under natten.  Åkte till Mockfjärd på en gång när ja vaknat, och nu sitter jag här och väntar på att mamma ska komma hit och så ska vi gå igenom min dator och se om det är nått som ska va kvar och sen ska jag väl åka och handla och sen dra till skolan för en svenska lektion. Blää..

Ska försöka få med mig nån ut i skogen idag med men de lär väl inte funka.. Haha

Ska kika vidare nu.

Puss Hej

~min bara min~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0