Sjukling

Åkte till skolan vid kl 11.. Käkade med Linnea och Nathalie och sen satt vi oss och räknade matte.. Gick fruktansvärt bra. Men ja mådde piss plus att jag slog i huvudet i bilen så jag hade huvudvärk.. Sen åkte dom hem och jag satt och räknade matte och drygade med Markus.. Han är rolig han. Haha Sen gick jag och snackade med min svenska lärare. Frågade vad jag missade under förra veckan, men det va inget speciellt för ja hade redan gjort det och sen skickade han hem mig. Han såg att jag inte mådde bra.. Blev ganska glad när ja fick åka hem! Hehe.. Käka lite när ja kom hem och sen drog jag till mamma, käkade lite där med och sen satte ja mig och pluggade, gick super bra! Och nu har jag precis kommit hem till pappa igen. Käkade när ja kom hit också.. Haha Känns som att ja inte gjort annat än ätit idag! Måste ringa min läkare i morgon och fixa en tid för provtagning. Har garanterat fått tillbaks min vitaminbrist. Annars skulle ja inte vara hungrig hela tiden.

Mår som en apa.. Fy satan vad jag hatar att vara sjuk.. Har super ont i halsen, hostar som en idiot, har örvärk, är snorig som satan och har feber! Blää på det här. Har sagt ifrån att ja inte vill sköta onlinerappoterningen på Borlänges match på fredag.. Inge kul och sitta där sjuk och sen smitta ner alla spelare..

Nej nu är det dags för sängen och en film så man kanske kan somna!

God natt mina älsklingar!

Puss

~saknar den sköna soffan~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0