Mycke just nu..

Har varit rätt mycket denna vecka.. Har knappt varit hemma.. Har varit hos Peder rätt mycket.. Festade hemma hos Dan förra helgen. Hade jätte kul.. Sen har jag varit i skolan nån dag också.. Kanske inte så mycket som ja borde, men tillräckligt för min del.. Hahah Men så länge jag följer planeringen så är det väl lungt.. Min bil går inte som den ska heller.. Men den rullar i alla fall!


Är allmänt häning och trött.. Har feber och huvudvärk.. Har haft det över en vecka nu.. Men de lär väl gå över nån gång hoppas jag.. Va till sjukan igår med mitt öra, de gör ju fortfarande ont.. Men dom hade inge annat att säga än att jag skulle fortsätta med nässprayen.. Får väl se om det hjälper nån gång.. Efter att ja varit där så åkte ja och träffa Jenny i Borlänge, sen blev jag osams med min Far så jag frågade Peder om ja fick sova på soffan och det gick bra. Så jag köpte en pizza och åkte dit. Vi delade på pizzan och kolla lite på tvn.. Sen vart ja så trött så Peder hämta täcke och kudde och stoppa om mig och sen dröjde de inte länge innan jag somna. Han är go han! Hahah

Har inte en aning om vad som händer i helgen. Men det lär väl bli nå kul som vanligt kan man ju hoppas på. Har funderingar på att åka till Tansen. Får låna stugan, men ja vet inte om jag vill åka dit själv. Får se om jag får med mig någon. Annars kanske jag bara åker upp dit över dagen i morgon och plockar lite svamp och bär och har lite tid för mig själv.. :)

Nu ska jag fixa lite med lite bilder och sånt..

Puss Hej

Ps. Takidas nya skiva är helt underbar.

~du är så jävla gullig~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0