Mojjsigt.

Drog ner till Borlänge i onsdags kväll.. Körde Peder och Södergren till Chefen en sväng och sen drog vi hem till Peder och snacka lite skit innan vi la oss.. Sov som en stock..
När vi vakna så fixa jag ledigt åt Peder så vi skulle kunna plocka svamp, men han söp till så det blev inte så mycket svampplockning.. Vi åkte hem till Bolle och Titti en sväng och sen åkte vi till Skogstjärn och kika lite. Va super mysigt där ju.. Hitta en fin bäverhydda också. Hahah :) Sen va vi förbi Tommy en sväng innan vi drog tillbaks till Borlänge. Käka lite mat nä vi kom dit och sen gick Peder och la sig, och ja spela kort med Challe.. Men de va inge kul för han vann. Haha.. Vid kl 21 skulle jag också lägga mig, men då kom Peder på att han var hungrig så det var bara att åka till affären och sen hem och laga mat.. Vart spagetti och köttfärssås.. MUMS. Sen fick jag äntligen sova.
Vakna vid halv 8 i morse.. Tog bilen och åkte hem till Pappa och så följde jag med honom till Rättvik och lämna två kök.. Sen har jag varit och hälsat på mamma på jobbet och nu sitter jag här och har tråkigt.. Ska väl dra till Borlänge snart.. Skiter i hockeyn ikväll, pallar inte.. Ska kolla på Challe när han spelar fotboll i stället, sen vet jag inte vad som händer.. Blir lungt iaf.

Nej nu ska jag kolla om det finns nått att äta..

Puss Hej.

~har så sjukt roligt med dej~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0