Leende.

Vart att åka till Peder igår kväll.. Kom dit strax efter kl 20 nån gång. Satt och kolla på tvn ett tag innan vi gick till affären. Sen gick vi hem och gjorde varma mackor! Satan va gott det var! Sen kika vi lite till på tvn innan vi började lyssna på skivan och somnade.. Hahah.. Vi var rätt trötta båda två.. Sen vaknade vi vid halv 7 i morse. Det va lagomt roligt. Men sånt är livet ibland, vaknar alltid tidigt hemma hos honom..Men det är rätt trevligt att ligga och kolla på nyhetsmorgon och ta en cigg när man är nyvaken.. :) Sen kom pappsegull (som Peder kallar han) och hämta mig, och så körde vi min bil till Egon. De är ju nå fel på bromsarna.. Hann åka med den i två dagarn innan den börja krångla igen! Jippie! Or not! Sen åkte ja till skolan och hämtade en bok och sen hjälpte jag pappa på verkstan en sväng..

Har gått runt med ett leende sen igår eftermiddag. Vet inte riktigt varför.. Är på toppen humör! Livet känns så bra!

Nu ska jag äta mat och sen sova middag.

Puss Hej

~varför vara så här kär~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0