Jahadu..

Jadu..

Gjorde inte mycket speciellt sen ja skrev igår kväll. Kollade på Andra Avenyn och sen gick jag och la mig och kolla på film..

Vaknade i morse och mådde piss.. Utan cigaretter och va på as dåligt humör.. Åkte över till farsan och låna pengar och sen va jag hem till farmor och hälsa på.. Hade sån tur så dom satt och käka när jag kom så jag fick också mat.. Fläskkorv, potatis och senap... Finns de nå godare? Nää tror inte de va! Haha Sen åkte jag hem och kolla posten.. Hade fått pengar!! Jippie! Livet kändes genast mycket lättare.. Nu klarar jag mig ett tag till iaf. Sen drog jag hem till morsan för att jag skulle passa Sebban.. Men ja vet inte om man kan kalla det att vara barnvakt. Jag sitter här vid datorn och han springer runt och leker.. De är inte speciellt ansträngande om man säger så.. Haha Ska vara här till klockan 15 ungefär och sen drar jag ner till borlänge och hittar på nått skoj.. Tror jag åker hem till Peder om jag är välkommen där... Haha Tänkte ja kanske skulle bjuda han på käk som tack för att han är så himla snäll och go och för att jag får låna hans soffa emellan åt.. Tänkte även ta en runda på kupolen och kolla om jag hittar nått spännande.. Behöver ny jacka, nya skor och byxor och lite annat smått och gott..

Nej nu ska jag kolla om det finns nått gott att äta..

Puss Hej

~i need you~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0