Hemma..!?!

Hade en jätte trevlig helg med mina underbara vänner.. Vart lite party på fredagen iaf och på lördagen vart det husgung.. Hade superkul! Men tog det rätt lungt ändå! På söndagen när alla åkt hem så åkte jag till Willys och handla lite mat och så käkade jag och Peder och kolla på film.. Sov inget vidare under natten.. Vaknade ganska tidigt på måndags morgonen.. Och Peder va ledig så vi bara glodde på tv hela dagen.. Skapligt skönt att bara slappa en hel dag! Sen till kvällen gjorde han en super god äppelpaj som vi käkade till Idol tillsammans med Challe och Lovisa.. Sen började vi kolla på nån film.. Men ja somna så jag har inte en aning om vad den handla om.. Vaknde vid halv 8 i morse..  Åkte hem vid halv 9.. La mig i sängen och somna om och sov till kl 12.. Sen kom jag på att jag skulle till VC på återbesök så de va bara att hoppa in i duschen och åka ner till Djurås.. Dom sa inget speciellt, bara att det lät bättre i mina lungor och så.. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag.. Vart med pappa fram och tillbaks till Leksand bara..

Helt ärligt så hatar jag att vara "hemma".. Det känns inte ens som att jag bor här.. Känner mig så jäkla utanför.. Jag finns inte helt enkelt.. Försöker göra alla nöjda och glad men får inget tillbaks.. Försöker föra en konversation men ingen pratar med mig.. Jag är bara luft.. Nån som det går bra att gnälla på.. Det är därför jag håller mig borta så mycket det går.. Känner mig mer hemma hos Peder och Charlie.. Dom pratar med mig, dom ser mig. Vi har roligt tillsammans.. Hade det inte varit för dom så hade jag inte orkat vara "hemma" ibland.
Funderar på hur jag ska ta mig ur detta och få ordning på saker och ting.. Men jag har inte en aning om hur jag ska lyckas.. Har ingen ork kvar.. Mår sjukt dåligt.. Nu menar jag mest fysiskt, men även psykiskt..

Vet inte varför jag skriver om det här, men det är väl för att nån i mitt så kallde hem kanske kan läsa detta och förstå mig.

Puss Hej

~du betyder allt för mig~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0