Trötter..

Mm, ja är trött och seg som satan..
Tommy ringde och väkte mig i morse och tala om att han var på väg hit och skulle lämna skåpet som jag ska göra i ordning så då va det bara att gå upp och klä på sig och så kom han och hämtade mig och så åkte vi över till verkstaden och lämnade det och sen åkte vi hit och drack kaffe och så hjälpte han mig med tvn.. Sen har jag lagat mat och käkat och så har jag försökt plugga, men det går inge bra.. Jag fastnar vid datorn hela tiden.. Haha
Men ja måste iaf till skolan och göra prov i ordkunskap och matte idag.. Eller iaf i ordkunskap.. Matte provet kan jag nog göra i morgon.. Får se vad som händer sen. Kanske ska byta däck på bilen. Det börjar bli lite halt ute nu.. Sen blir det nog hockey ikväll.. Hoppas på det iaf..

Mamma ringde precis, hon är nere i småland.. Så jag fick prata med min lille kusin Henric! Han är så sööt! Inte för att han sa så mycket men ändå.. Haha Tror jag ska åka ner dit över höstlovet! Vill så gärna träffa honom! Tiden går ju så fort så han har ju växt jätte mycket sen jag såg honom sist..

Nej nu lär jag ta tag i allt ja ska göra..

Puss Hej

~detta känns ruggigt surt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0