Roligt.

I fredags drog jag och Linnea ner till borlänge. Vi fick låna Jennys lägenhet över natten så vi gjorde oss i ordning där och sen gick vi ner på stan. Vi började med några öl på Skrubben.. De va sjukt tråkigt där. Det har blivit så annorlunda sen jag började gå dit. Men men, vi gick vidare till Liljan sen. Satt oss och tog en öl och så kom det några trevlig pojkar och snacka lite. Sen hängde vi på dom på efterfest. Hade jätte roligt! Sen tog vi oss en promenad till Jennys lägenhet vid kl 4.. Vaknade på lördagen och mådde piss.. Hade migrän så Linnea körde hem mig till Mamma och sen kom Pappa och hämta mig och så åkte jag hem och sov.. Sov hela dagen i stort sett.. Gick upp vid kl 19 typ.. Satt mig och kollade på tv med pappa. Vid kl 22 ungefär tror jag så ringde Johanna och ville att jag skulle köra till Bäsna, så dår va det bara att sätta sig i bilen och åka. Åkte först till Gagnef och hämta upp henne och Linnea och sen drog vi till Bäsna och hämta Jimmy och så åkte vi tillbaks hem till Johanna. Satt där ett tag innan Frida ringde och ville ha hämtning i Borlänge. Så jag drog dit.. Men det sluta med att jag fick åka hem själv.. Haha Kom hem vid kl 4 tror jag.
Sov till kl 13 på söndagen. Gick upp och gjorde mig i ordning sen åkte jag, pappa och Bodil till Sofia och Calle och fick god mat och kollade på hockey. Sen åkte vi hem till mockfjärd igen. Sofia följde med också. När i kom hem ville Peder och Uffe att vi skulle hämta dom och köra dom till Mon så  jag och Sofia åkte och hämta gubbarna. Sen var det meningen att jag skulle köra hem dom till Borlänge igen. Men Peder ville stanna kvar. Så jag körde Uffe ner till Borlänge. Precis när ja skulle släppa av honom så kom vi på att vi var hungriga så vi åkte och käka på donken. Sen ångra han sig och ville inte alls åka hem. Utan han ville att jag skulle köra runt honom hela natten. Så vi åkte till Gagnef och hämta upp Nathalie och körde hem henne till Mon och sen drog vi vidare. När vi va i Borlänge igen så bestämmde vi oss för att åka söder ut i landet.. Så vi åkte väl runt kl 02 Haha. Så vi tanka bilen och åkte ner till Småland. Haha Åkte hem till min Mormor och Morfar och hälsade på. Vi kom fram vid kl 9 på morgonen.. Uffe var ju full så jag fick ju köra hela vägen.. Snacka om att man var trött när vi kom fram. Vi la oss och kika på lite tv och drack kaffe. Sen tog jag mig ett bubbelbad. SKÖNT!!!! Sen åkte jag in till Nybro och hälsade på Morbror, Christina och Henric. Henric har blivit så stor.. Och han kan nästan säga Emma. Han säger Mema.. Haha Lekte med honom ett bra tag sen åkte jag tillbaks till mormor & morfar och fick lite mat. Vid kl 17 satt jag och Uffe oss i bilen och åkte hemåt.. Uffe körde så jag skulle kunna få sova.. Men jag somna inte förens i Kopparberg.. Väl framme i Borlänge släppte jag av Uffe och så åkte jag till Mon och hämta upp Peder och så följde han med mig hem och sov.. Har sovit som en gris i natt även fast ja inte somnade förens vid kl 3.. Vi vaknade vid kl 8 i morse.. Jag som hade hoppats på att få sova ut riktigt idag, men det sket sig. Körde hem honom och så fick han bjuda mig på mat.. Spaghetti och kantarellsås. Sen åkte jag hem till Mor min och fyllde på olja i bilen och sen åkte jag till skolan. Hade svenska i en timme.. Bläää.. Och sen har jag inte gjort så mycket mer... Ska snart åka ner till Borlänge på hockey. Lär sköta onlinerapporteringen ikväll.. Snacka om att det kommer gå åt helsike.. Är så sjukt trött. Skulle inte förvåna mig om jag somnar där.. Haha

Nej nu måste jag nog åka om jag ska hinna plocka upp datorn hos Peter..

Puss Hej


~det är ditt val~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0