Rolig helg!

Ja denna helg har varit ruggigt rolig.. I fredags så åkte jag till Saxdalen och hälsa på Chrille och Sara. Va lite annat folk där också.. De var riktigt trevligt. Drack massa öl och blev fuller! Haha På lördagen tog vi det lungt fram till kl 15 ungefär sen körde jag in dom till Borlänge och jag åkte hem till Mockfjärd.. Va helt slut när ja kom hem så jag käka lite smörgås tårta bara och sen somna jag framför tvn.. Sen tog jag det lungt fram till kl 21 då bestämde jag mig för att åka till Skrubben och snacka lite skit och ta en cola så jag gjorde det..  Vid halv 11 åkte jag hem till Dan.. Då ville dom som va där att vi skulle dra till Mockfjärd på Älgbalen.. Så vi drog dit.. Jukka fixa in mig och sen vart de party! Hehe Jukka va snäll och bjöd på öl och cider.. Hehe Sen vid kl 1 fick Putte köra hem mig.. Fick parkera min bil vid Ica.. Hehe Vaknade på söndag och va skapligt seg.. Hehe Pappa fick köra över mig och hämta bilen och sen åkte jag till morsans jobb en sväng.. Sen drog jag hem och duschade och sen åkte jag ner till Borlänge på hockey! Det var en super bra match.. De är så himla kul att kolla på Borlänge när dom spelar.. Dom vann iaf med 4-1.. Och jag har hittat min drömprins.. Hahaha Sötare människa får man leta efter! 

Vaknade för någon timme sedan.. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag..  Jag borde byta däck på bilen, städa på mitt rum och plugga.. Men det känns inte så roligt.. Haha.. Men plugga är ett måste! Tror jag har prov i morgon!

Nej nu ska jag kika vidare.

Puss puss

~känns riktigt bra iaf~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0