Dålig..

Ja jag har jätte dålig på att uppdatera bloggen, ja vet!

Har iaf haft en jäkligt trevlig helg med underbara vänner!

Fredagen:
Gick upp vid kl 8 och käka lite frukost och sen drog jag till skolan.. Skulle göra prov i naturkunskap men det gick åt skogen för jag hade pluggat in fel frågor! Så jag åkte hem och tog det lungt hela dagen! Hade nästan planerat att ha en lugn kväll hemma. Men så hörde Thomas av sig och så bestämmde vi att jag skulle åka ner till honom och så skulle vi gå på liljan! Kom ner dit till kl 21 och så satt vi och snacka lite och tog nån öl innan vi åkte ner på stan. Först gick vi på skrubben och tog en varsin öl och sen gick vi till Liljan, det var ganska så kul. Mycket folk som man kände igen. Å så vid kl 2 åkte vi hem till honom! Va helt slut och somna ganska så snabbt tror jag! Haha

Lördagen:
Vaknade vid kl 11-12 typ. Fast det kändes som att klockan bara va 8-9.. Va jätte seg.. Vi låg och sega fram till kl 14 då gick han hem till sina föräldrar och vid kl 15 åkte jag och hämta honom och så åkte vi ner på liljan och käka en varsin pizza! De va den godaste pizzan jag käkat på länge! Så bestämde jag mig för att börja dricka öl jag med så jag fixade så att min bil skulle bli körd hem till Thomas sen och så började jag öla.. Hade till och med sånn tur så jag fick rabatt på maten och ölen.. :) Så satt vi och snacka i några timmar innan resten av hans band kom.. Då börja Thomas och dom bära in grejjer och jag satt och drack själv! Hade skit kul! Hahah Sen skulle dom käka när dom satt upp alla grejjer. Då hade Thomas fixat så jag också skulle få käk! De va fan det godaste jag ätit på år och dar! Gratis mat och gratis öl! De är gott det! Haha Sen drog jag till Skrubben medans grabbarna åkte hem till Thomas och duschade och gjorde sig i ordning! Träffade Peder och Micke där så ja snacka lite skit med dom innan jag gick tillbaks till Liljan! Då fick jag inte betala in mig heller utan jag fick gå in gratis! Haha I bland är det bra att man känner lite folk.. Hahah Sen vart jag kanon full! Drack de ena efter det andra! Tillslut kom Linnea och Mattias dit så jag hade några och prata lite med! Det var sjukt kul hela dagen! Och tillslut så fick vi skjuts hem! Eller ja till Kvarnsveden och Nea och Mattias till Forssa.. Däckade nog rätt så snabbt.. Kommer inte ens ihåg att Thomas kom hem.. Hahaha Men roligt hade jag då!

Söndag:
Vaknade och mådde inget vidare.. Haha Va ruggigt seg..Vid typ kl 12 så åkte jag och hämta Peder och skulle köra hem honom men han skulle till affären också och så fråga han om jag ville ha käk och det tackar man ju aldrig nej till så det sluta med att jag vart kvar där och käka.. Och sen så åkte vi och handla godis och sen så låg vi i varsit hörn på soffan och bara sega! Vart bara mer och mer bakis så jag klarade inte av att köra bil hem.. Haha Så ja sov kvar där..

Måndag:
Finns inte så mycket och säga om måndagen. Vi låg i soffan och glodde på tv precis hela dagen, gjorde inte ett skit!

Idag:
Vaknde väl vid kl 8.. Försökta somna om min lille Peder bara drygade sig och lät illa hela tiden så de tog lite tid, men tillslut lyckade jag somna och fick sova en timme till! Åkte hem vid kl 10.. Käkade lite och sen hänge jag med mamma till Borlänge och handlade lite grejjer. Kom hem för en timme sedan! Och nu sitter jag här och väntar på att pappa och Bodil ska komma hem så vi kan göra mat och käka..

Mår skit dåligt idag, mensvärk, huvudvärk, illamående, och ont i benen.. Usch å fy säger ja bara..

Nej nu ska jag krypa ner i soffan och glo på lite tv..

Puss Hej

~jäklar va go du är~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0