3-1

Det vart bara test i ordkunskap igår.. Vet inte hur det gick..  Min mattelärare va sjuk så jag kunde inte göra nå prov.. Hoppas att hon är där i morgon! För jag måste verkligen göra prov. Sen gjorde jag inte så mycket mer under dagen mer än att laga mat och käka.. Till kvällen åkte vi och kika på hockey. Leksand spöa malmö med 3-1.. De va en riktigtriktigt bra match! Och lilla snälla Tommy va där och bjöd på öl. Hihi  De va gott som satan!

Nu sitter jag här och trökar.. Har varit vaken 1 timme ungefär.. Blir en slappdag idag.. Kanske ska försöka ta mig till Gagnef och hälsa på lite.. Lär vänta på att pappa kommer hem med käk bara..

Ska kika vidare.

Puss

~du är rolig du~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0