Undra sa flundra!

Vart att börja kolla om på Mordkommissionen igår kväll.. Älskar fan den serien.. Haha Tur att man har dåligt minne så man inte kommer ihåg vem mördaren är alla gånger. Haha.
Vaknade av att Mamma ringde vid kl 11 ungefär.. Låg kvar till typ kl 12 ungefär och funderade lite.. Kom på att jag behöver en ny säng.. Min är alldeles för mjuk och den gnisslar som fan.. Sen smsa Tommy och tyckte att jag skulle bjuda på kaffe så det var bara att gå upp och fixa det. Så kom han förbi så snacka vi lite skit och sen åkte han igen.. Och nu sitter jag här och funderar på vad man ska hitta på.. Borde röjja på rummet, men det låter inte så lockande.. Inte för att det är så mycket.. Men jag vet inte vart jag ska göra av allt skit.. Gamla kläder och sånt.. Nej nu ska jag nog försöka få nått i magen. Är riktigt hungrig!

PössPöss

~why~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0