Slut.

I fredags när jag vaknade hade jag migrän.. Man ska som sagt var inte ta ut nån glädje i förskott! Haha.. Tog det lungt hela dagen i stort sett.. Åkte till gagnef på eftermiddagen och var lite barnvakt åt pojkarna. Vi käka pizza och kollade på Robin Hood.. Mys! :) Mamma och Magnus kom hem vid kl 19-20 ungefär. Då åkte jag hem till Putte och så bestämmde vi oss för att åka till Dan.. Nathalie var med också.. Så vi åkte dit och så satt vi där ett bra tag.. Uffe kom dit också. Så vart det massa bråk och tjaffs så jag, Uffe, Putte och Nathalie bestämde oss för att gå ner på stan. Först va vi på skrubben och sen gick jag och Putte på liljan.. Hann bara vara där en halv timme innan dom stängde.. Haha Efter det så leta vi på Uffe och Nathalie och så drog vi hem till Uffe och drack lite öl och så sov vi kvar där..
På lördagen så satt vi hemma hos Uffe och tog det lungt hela dagen fram till kl 18-19 ungefär. Då skulle Uffe iväg så jag, Nathalie och Putte åkte och plocka upp Tias i djurmo och så åkte vi hem till Jan-Olov eller va han hette.. Så satt vi där i nån timme innan vi drog ner till Borlänge. Åkte hem till Dan och satt där ett litet tag.. Ja åkte och hämta Peder och Älgen hemma hos Chefen och så drog vi ner på stan.. Gick på liljan för alla andra hade gått dit.. På nå jävla vis lyckades jag bli aspackad.. Drack bara fyra öl.. Men men.. Kul va det iaf.. Sen fixade jag och Nathalie så vi fick min bil körd hem till Putte av nån kompis till Putte.. Så sov vi där efter mycket om och men..
Vaknade vid kl 11-12 hemma hos Putte.. Tog bilen och åkte hem till mamma.. Va bakis som ett svin.. Men det va bara att kasta i sig lite mat och hoppa in i duschen och sen bege sig ner till Borlänge ishall.. Allt gick bra som tur var och för en gångs skull var alla jätte trevliga och pratade med mig och jag hade jätte skojj! Borlänge vann efter förlängning med 4-3.. Dom spelade inte så jätte bra precis. Men men. Dom kan ju inte jämt spela bra! Efter matchen så åkte jag hem till Mockfjärd.. La mig på en gång typ.. Somnade vid typ kl 22 och så sov jag till kl 12-13 idag.. Snacka om att man är slut.. Har inte gjort ett skit idag.. Eller ja har lagat lite mat till mig och pappa och så har jag plockat i och ur diskmaskinen.. Gud va ansträngande.. Hehe Eller inte.. Ska lägga mig och kolla på nån film nu tänkte jag..

Puss Hej

~du är bäst ändå~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0