Läggdags!

Orkar inte sitta här och vänta tills filmerna blir klara.. Det är inte lång tid kvar på ena filmen.. Men det är bara det att den som blir klar snabbast är andra filmen av tre.. Och man vill ju se ettan först.. Så ja får kika på dom i morgon i stället.. Har sån fruktansvärd huvudvärk så det finns inte.. Som tur är det vanlig huvudvärk och inte migrän..

Har även bråkat med en person nu på kvällskvisten.. Som blev sur bara för att jag först sa att jag skulle hänga med på en grejj men sen ångrade jag mej när jag insåg hur lång tid det var kvar innan vi skulle åka och jag var jätte trött.. Är så jävla trött på hennes beteende emot mig så det finns inte.. Jag ska ställa upp hela tiden och köra hit och dit och allt möjligt och sen när jag nån gång inte vill eller orkar så får jag en massa skit för det bara.. Av både henne och hennes mor.. Jag är fan inte hennes morsa så jag ska inte behöva ställa upp och passa upp på henne hela tiden.. Mina vänner frågar om jag är hennes morsa.. Då lär de ju vara nått som är fel.. Eller hur? Nej nog om det nu.. Får ännu mer ont i huvudet när jag blir irriterad..

Tänkte jag skulle ringa Peter i morgon.. Han har legat på sjukan för han har fått diabetes.. Tror han kommit hem nu.. Tänkte säga att jag kan ta matchen på söndag och så slipper han känna sig tvingad till det! Gud va snäll jag är.. Haha Or not.. Eller är jag??  Nej då.. Nu är det bara massa babbel här..

God Natt! <3

~irriterande~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0