Kanon helg!

Helgen vart precis så bra som jag ahde hoppats på!
På fredagen var jag chaffis åt Putte och Jukka! Först satt vi hemma hos Putte och snacka lite, sen drog vi hem till Micke.. Var där i nån timme sen åkte jag och träffa Johanna och duschade och så. Sen drog jag hem till Micke igen och plocka upp Jukka och så åkte vi hem till Leffe och hälsa på en sväng och sen åkte vi tillbaks till Micke.. Kl 01 ungefär så körde jag hem Nathalie och så åkte jag hem till mamma och tog en tallrik tomtegröt och gick och la mig!
Vaknade vid kl 9 av att Jonathan kom ner och väckte mig och ville kolla på tv så de var bara att kliva upp.. Tog det lungt under förmiddagen.. Vid kl 13 ville Putte ha skjuts till bolaget så jag körde dit honom och så åkte vi på pizzan och käka och åkte och kolla vad Jukka hade för sig och sen åkte vi hem till Leffe och kolla in bygget där.. Sen åkte vi till Putte och tog det lungt till Jukka ville ha hämtning.. Då hämta jag honom och så åkte vi till Putte igen och satt där och glodde ett tag.. Sen körde vi hem Jukka och så åkte vi och köpte cigg och så hämta vi upp Stefan hemma hos Leffe och så drog vi till Pizzan allihop.. Då vart ja så ölsugen så jag fixade så att morsan skulle köra oss i stället och så började jag hälla i mig öl.. Drack dom lite för fort tror jag.. Haha Vart skapligt full.. Haha Sen drog jag,Putte,Nathalie och Stefan hem till Putte och drack sprit.. Att jag aldrig lär mig att jag inte ska dricka sprit.. Hade ruggigt kul iaf.. Har inte en aning om hur länge vi höll igång men ja vet att ja somna så fort jag la ner huvudet iaf! Vaknade på söndagen med världens migrän.. Just därför ska ja inte dricka sprit.. Får så ont dagen efter.. Men men.. Körde hem Stefan och så drog jag till Borlänge och träffa Uffe, Dan och Peder.. Hade ganska så kul.. Sen drog jag och Peder och köpte mat och så åkte vi hem till honom.. Käkade och glodde på tv.. Sov kvar där.. Sov till kl 13 idag.. Är helt slut! Har varit till Gagnef en sväng och träffat Johanna och Linnea och nu är jag i helvetet (mockfjärd).. Ska vara här hela veckan tror jag om allt går bra..

Sitter och pratar med Jenny i telefon.. Blablablablabla.. Haha Nej då..

De här vart ganska rörigt, men nu ska ja kika vidare..

Puss Hej

~ta och bestäm dej~



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0