Inte ett skit..

Vann inget igår.. Eller jo ett nytt keno spel.. Ska spela på några matcher ikväll med tänkte jag.. Får väl se hur det går.. Men men, ja satsar ju inge stora pengar..
Ska snart hoppa in i duschen och sen åka ner till Tommy i Djurås och handla en grejj sen ska jag hem till morsan och kolla om dom ska äta nått gott innan jag ska dra vidare upp till insjön och handla på Clas Olssons.. Skulle handla nått åt farsan och sen ska jag på hockey.. Hoppas på att få nån med mej dit.. Inge kul att åka dit själv..

http://www.youtube.com/watch?v=pJs9CEhXTFM

Där har du världens bästa låt just nu! Haha!

Nej nu ska jag kika vidare!

Puss Hej

~du kan glömma allt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0