Hockey & Hockey.

Fick med mig lilla Hana igår upp till Leksand! Först käka vi på Sibylla.. Käka ett Super Cheese Bacon Meal.. Mums va gott det var.. Sen drog vi till hallen och gick runt där inne typ 100 varv innan matchen drog i gång.. Va inte nån bra match.. Dom spelar så jäkla dåligt.. Men men.. Efter matchen körde jag hem Hanna till Insjön och så åkte jag hem till mamma och sov.. Eller ja somna inte förens vid kl 5 i morse.. Vaknade sen vid kl 13 idag.. Va lagomt pigg.. Käkade en korv med bröd och sen åkte jag ner till Tommy och fikade lite och sen va jag förbi hos morsan på jobbet och hälsade på.. Sen åkte jag hem och väntade in Hanna och så drog vi till Borlänge på hockey.. Skötte online rapporteringen.. För en gångs skull gick det bra.. Men jag är så jäkla trött på alla som är där.. Alla får gratis korv och dricka utom jag.. Och han som är speaker ställer ut drickor innan matchen till alla som jobbar i båset utom till mig.. Man blir inte så där jäkla imponerad då.. Ska snacka med Horndal nästa match.. Får se om det bli nån skillnad.. Borlänge vann iaf med 11-2 mot Eskilstuna/Linden.. Dom är riktigt riktigt grymma nu Borlänge! Så kul att se dom spela.. Och det var kul att ha Hanna med sej.. Som vanligt så fick hon ragg.. Hahaha ;) Efter matchen så åkte vi och käka på Max och sen så körde jag hem henne och så åkte jag hit till Mockfjärd och nu sitter jag här.. Är ruggigt trött.. Ska snart krypa ner i min säng och kolla på Mordkommisionen som vanligt.. Haha kan inte somna utan tvn..

Ska kika lite andra bloggar nu..

Puss Hej

~hur fan orkar du~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0