Hmm.

Har inte hänt så speciellt mycket sen sist.. Va till Borlänge med Nathalie och Putte i natt och käka på donken. De är väl de roligaste som hänt..

Ska hem till mamma idag och plugga lite.. Maria skulle komma dit och hjälpa mig med matte.. Så kanske jag kommer igång på riktigt med den.. Sen är jag bra sugen på att gå på hockey ikväll, men jag vet inte om jag hinner. Vi får se..
Funderar även på att plocka ihop mina grejjer och flytta till morsan! De funkar liksom inte att bo här. De är ju tydligen bara jag som ska samarbeta med alla och ingen ska samarbeta med mig! Det blir lite jobbigt i längden eftersom jag får skit för allt jag gör. Som igår t.ex då fick jag en rejäl utskällning för att Bodil vart grinig på mig och jag sa ifrån då... Hmmm.. De är inge kul när det är så.. Jag handla, laga mat, diskade, dukade fram så att allt skulle vara färdigt när pappa och Bodil kom hem från jobbet.. Va de nån som kom hem och åt när maten var klar? NEJ! Va de nån som vart glad över det jag gjorde? NEJ! Åt dom av maten jag gjorde? NEJ, eller pappa gjorde! Men den andra människan gjorde det inte! De är tacken för att man ställer upp och förösker göra alla nöjda! Är så jävla ledsen och besviken så det finns inte! Ni som läser detta kanske tycker att de bara är skit saker som ja tjaffsar om, men kom hit och lev här själva så ska ni få se att det inte är så jäkla kul!

Nu talar vi om nått annat, har hittat mitt drömjobb.. Som dagmamma... Haha Finns ju inte en chans att jag skulle få det jobbet om jag sökte det, men det är vad jag vill jobba som! Jag skulle stortrivas som dagmamma! MenMen!

Nej nu ska jag plocka ihop lite grejjer och sånt så jag är färdig packad när mamma kommer!

Puss Hej!

~försvinn hur mina tankar är du snäll~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0