Helgen!

Haft ännu en jätte rolig helg.. Eller det började redan i torsdags kväll.. Fick nå ryck och åkte till Gagnef på kvällen, träffade Linnea och Johanna en sväng och så snackade vi med Jukka. Sen slutade det med att Jukka ville att jag skulle köra hem honom till Peder så jag gjorde det. Vart att ta några groggar där.. Vart kanonfull! Av nån dum anledning så gick jag hem till Thomas och sov där.. Han är bra att prata med om sina problem, haha. Stackars honom som fick lyssna på allt.. Hahah Vakna upp på fredagen och mådde jätte dåligt och hade migrän. Åkte hem till Peder och tog det lungt hela dagen. Till kvällen kom Johanna och Linnea dit och så drog vi på liljan! Hade riktigt kul med mina brudar.. Men dom försvann sen vid kl 01-02.. Så jag gick runt på stan en sväng och sen hitta jag på min drömprins! Så ja följde med honom till Falun i hopp om att få festa lite mer, men det vart bara att åka hem till honom och sova.. Haha Vakna upp på lördagen med panik, hade inge batteri i telefonen och inge pengar att ta mig hem för.. Men tillslut fick ja tag på min snälla lilla mamma som kom och hämta mig. Åkte med hon och Sebban på kupolen och köpte skor och så käka vi på donken och sen körde hon mig så jag fick hämta min bil på stan och så drog jag hem till Peder. Va där till typ kl 16 då drog jag, Putte och Nathalie hem till Dan och börja festa.. Sen vid typ kl 23 kom Johanna, Sandra och Linnea och hämta mig och så åkte vi ner på Skrubben innan vi sen gick vidare till Liljan. Hade ganska så kul där iaf.. Gick därifrån vid kl 01.30 typ. Träffade på Peder och Uffe och så slutade det med att jag följde med Peder hem och sov där.. Vakna på söndagen och av helt slut, sov till kl 14 typ.. Sen vid kl 17-18 kom Putte och hämta mig och körde mig till min bil hemma hos Dan och sen drog jag hem till Mockfjärd.. Tog det bara lungt och käka god mat.
Sov ända till kl 13.30 idag. Gick upp och käka och sen drog jag till VC, kollade min lungkapacitet.. Såg väl inte så superbra ut precis. Så de känns verkligen som att det är dags att sluta röka och börja röra lite på sig, men det får bli en annan gång.. Hahahah Efter det va jag förbi i Mon och hälsa på en sväng och tog en kopp kaffe.. Så åkte jag hem och tog det lungt, Johanna va nyss här. Vi åkte runt i bilen och snacka massa skit och så fick vi lov att byta däck på hennes bil för hon hade fått punktering.. Och nu sitter jag här och har ont i magen och mår illa.. Känns nästan som att det är magsjuka på G, men vi får väl se i morgon hur jag mår.. Måste till skolan och ta ett snack med dom. Känner på mig att jag inte kommer hinna klart med allt innan jullovet, men ja vill inte bli återbetalningsskyldig till CSN.. Får se hur det går med den saken!

Nej nu ska jag kika vidare på lite saker innan jag går och lägger mig!

Puss Hej

~livet är underbart ibland, synd bara att man inte kan spola tillbaks tiden~

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-04 @ 12:11:35
Postat av: Anonym

???????

2009-11-04 @ 12:13:19
Postat av: Anonym

??????

2009-11-04 @ 14:01:02
URL: http://emmanissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0