Gagnef.

Johanna kom och hämta mig strax efter att jag skrivit förra inlägget.. Så drog vi till Borlänge och handla katt mat på djuraffären och sen så hängde jag med henne till Gagnef.. Snacka lite skit och så.. Sen åkte vi med Linda till Djurås och käka och sen körde Johanna hem mig till Mockfjärd igen.. Kom nyss hem.. Ska snart försöka få i lite bensin i min bil och bege mig tillbaks till Gagnef. Ska sova hos mamma i natt för jag ska vara barnvakt åt Sebban i morgon! Han är lite febrig! Vi ska ta med oss Linnea till Insjön kolla om vi hittar nå kläder åt mig! :) Det blir nog kul! Hoppas på att Jukka ringer mig ikväll och vill ha skjuts nånstans! Det är så kul att köra honom! Man får skratta ganska mycket! Haha..

Nej nu ska jag åka och tanka.

Pöss

~det blir aldrig som man vill~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0