Film...

Sitter och försöker hitta nån bra film att kolla på.. Men ja kommer inte på nån bra..
Har inte gjort ett skit idag.. Typ bara legat i sängen eller setat här vid datorn.. Mår inget vidare..
Ska prata med VC i morgon om att få komma dit och ta prover.. Sen ska jag prata med ÖNH i falun så jag kan få komma dit och sätta in ett rör i örat.. Skulle ha fått gjort det för länge sen, men dom har missuppfattat allt där inne och trodde att jag ville bli sövd när dom gjorde det.. Men ja prata med dom i dag så jag ska ringa till dom i morgon och få en tid.. Det tar ju liksom typ 10-15 min att göra det.. Men men, det är som vanligt med sjukvården.. Nu har jag hittat ett par filmer ja ska försöka ladda ner.. Just nu verkar det inte funka.. Men jag ska inte ge mig i första taget.. Vill verkligen se dom.. :)

Ska gå ner och kika va dom gör där..

Puss Hej

~känslorna finns inte~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0