En chans till..

Japp, jag ger allt en chans till.. Känns lite bättre nu.. Åkte till Mon och sov igår och umgicks med mina älsklingar där.. Tack för att ni finns!

Vaknade vid kl 12 idag.. Va helt slut.. Somna på Nathalie och deras soffa igår.. Vet att Nathalie försökte väcka mig så ja skulle gå upp och lägga mig men det gick inte.. Ja orkade verkligen inte.. Haha
Tog det lungt ett tag och väckte Nathalie och satt och snacka lite skit med henne innan jag åkte hem.. Åkte till affären och handla lite och så åkte jag hem och gjorde en grönsaks soppa. Vart skit god! Tänkte baka sen men det fanns inge mjöl så de sket sig.. Sen har jag bara tagit det lungt hela dagen.. Har sökt ett jobb.. Statoil i Borlänge. De är ju värt ett försök iaf!
Håller på att ladda ner en film. Väntar på att den ska bli klar och sen ska jag lägga mig och kolla på den och sova! Är jätte trött!

Nu ska jag kika på AA.. Missade ju det idag..

Puss Hej!

~funderar~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0