Crank 1 & 2.

Japp dom filmerna kollade jag på för ett tag sedan! Dom var riktigt bra båda två.. Jason Stattham är ju en så grymt bra skåldespelare och han ser ju ruggigt bra ut också.. Nästan för bra.. Haha
Lagade mat en gång till i dag åt mig själv.. Vart pyttipanna.. De lagade jag tidigare också iof.. Gott blev det båda gångerna iaf.. Sen har jag inte gjort så mycket mer.. Är helt slut.. Hoppas jag får en tid för provtagning denna vecka.. Annars vet ja inte vad jag gör.. Orkar inte må så här mer.. Men men. Ska försöka få ordning på mitt rum i morgon tänkte jag.. Och planera lite för framtiden. Får se vart det slutar.. Fick reda på idag att jag inte fått jobbet på statoil som jag sökte.. Har suttit och kollat på lite andra jobb idag. Ska kika lite mer i morgon få se om jag skickar iväg nån ansökning..
Nu ska jag kolla om ja hittar nån film ja inte sett på länge och så krypa ner i sängen och försöka somna!

Puss

~du är söt på riktigt~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0