Chafför hit och dit..

Igår tog jag det lungt hela dagen.. Sov rätt så länge... Vid kl 15 åkte jag hem till mamma och käkade lite. Sen åket jag och plocka upp Johanna och så åkte vi och hämta Johan och så åkte vi hem till Johanna.. Efter ett tag kom Linnea dit också.. Vid kl 18 så åkte vi upp till Leksand och kika på hockey.. Var ingen bra match.. Men men, Leksand vann iaf.. Sen ville brudarna åka till Borlänge och gå på skrubben, så ja körde hem Johan och så åkte vi dit.. Dom vart ju skapligt fulla där.. Haha Sen träffa vi på Jimmy och hans kusin utanför Flamingo.. Så de sluta med att jag fick köra hem dom och sen köra Linnea hem till Niklas i Ornäs och sen körde jag hem Johanna och så till slut fick jag åka hem.. La mig och kolla på några avsnitt av Mordkommisionen. Så bra!! Haha

Linnea ringde och väckte mig vid kl 11 och ville ha hämtning så jag hoppade in i duschen och åkte till Ornäs.. Sen drog vi hem till hon och käka nudlar och så åkte jag till mamma och prata lite skit och sen åkte jag hem till Mockfjärd.. Då vill syster ha skjuts till Grangärde så jag körde dit henne och sen åkte jag vidare till Saxdalen och hälsade på Sara och Chrille.. Drack lite kaffe och prata lite med Sara innan jag åkte hem.. Va in på konsum och handlade och så åkte jag hem och gjorde mat. Har precis ätit klart.. Funderar på vad jag ska göra ikväll.. Vill göra nå skojjsigt! Men de blir väl att vara hemma bara. Om ja inte åker till mamma.. Vi får se.. 

Puss Hej

~har du slagit i huvudet~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0