Blir aldrig som ja tänkt mig.

I torsdags kväll så drog jag ner till Borlänge och hälsa på Peder.. Han och Uffe satt och drack lite öl.. Vart att jag sov kvar där.. På fredag förmiddag körde jag Peder hem till hans chef och sen åkte jag ut till Ornäs och hälsa på Linnea och Niklas.. Käkade lite och sen drog jag och Nea in till Borlänge.. Va ner på stan en sväng och så gick vi på kupolen.. Sen drog jag hem till Peder och satt där till kl 17. Då åkte jag till ishallen eftersom jag skulle sköta online rapporteringen.. Allting krånglade under matchen. Programet sluta fungera och allt vart skit jobbigt.. Men tillslut fick jag igång det.. Borlänge vann iaf med 9-3 mot Valbo och det var väl huvudsaken.. Efter matchen drog jag hem till Dan. Där va Putte, Jukka, Dan, Nathalie, Håkan, Uffe och Peder.. Körde ner Putte, Jukka och Håkan på liljan och så åkte jag och Peder hem till honom och så satt vi och snacka lite skit. Sen åkte jag och plocka upp Nathalie och så åkte vi och köpte mat och så åkte vi hem till Dan och käka.. Sen körde jag Nathalie till Bullermyren och så åkte jag och plocka upp Uffe och körde hem honom och sen åkte jag ner på stan och vänta på grabbarna där.. När dom väl kom så drog vi till Donken så dom fick käka och så åkte vi och plocka upp Nathalie och så åkte vi till Gagnef.. Sluta med att jag följde med Håkan hem.. Vi satt och lyssna på musik och prata till 4-5 på morgonen.. Va skapligt trött då...
Vaknade vid kl 13 på lördagen av att Putte ringde och ville ha skjuts så han kunde köpa öl.. Så det var bara att kliva upp och åka och hämta honom.. Vi åkte till Mon en sväng och så åkte vi och kolla vad Jukka gjorde hemma hos Jörgen och sen åkte vi hem till Putte igen.. Efter att tag åkte jag och hämta Jukka och så drog vi ner till Borlänge. Åkte hem till Uffe och satt där i nån timme, sen åkte vi och hämta upp Dan och så drog vi till Falun.. Va på Marianns.. Alla va skit fulla och det var skit jobbigt och vara nykter för alla var jävligt dryga.. Så vid kl 1 åkte vi hem.. Släppte av Dan och plocka upp Nathalie och så körde jag till Gagnef och släppte av dom och sen åkte jag hem till Mockfjärd och sov.. Igår, söndags så gjorde jag inte mycket. Tog det lungt hela dagen och bara segade.. Vid kl 21 åkte jag Mon och sa grattis till Bolle som fyllde år och sen tog jag med mig Nathalie hit och så kika vi på tv och så innan ja tillslut somna..

Och idag har jag bara tagit det lungt. Sov till kl 13.. Nathalie va hit en stund och snacka lite skit..

Nu sitter jag här och har tråkigt bara.. Väntar på keno dragningen.. Får se om ja vinner nå pengar.. Sen har ja spelat på Oddset också.. Får se om det går nå bra.. 

Nej nu ska jag lägga mig och kolla på tvn.. 

Puss Hej

~känslorna är nog borta~ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0