Torsdag

Ja idag är det torsdag.. Har bara suttit vid datorn hela dagen.. Har mått jätte dåligt.. Men det börjar känns lite bättre nu.. Har röjjt lite på mitt rum iaf.. Ser lite bättre ut.. Och så har mamma varit här ed min astma medicin.. Så nu kan jag andas lite bättre.. :) Pappa och Bodil va nyss hem så vi lagade lite mat tillsammans och käkade.. Gott blev det..

Sitter och funderar på om jag ska dra till Gagnef ikväll.. Har en känsla av att Putte eller Jukka kommer höra av sig i kväll.. Eller i morgon.. Å då är det ju bra om jag är i Gagnef.. Hahah Mina älskade gubbar! Tycker så mycket om att köra dom. Man har alltid kul.. Nästan iaf.. Men vi får se hur det blir! Mamma är ju inte hemma så då har jag ju ingen att babbla med.. Eller Magnus är ju hemma iof men han är så dryg.. Hahah Vi får se hur det blir.. Just nu lutar det åt att vara hemma och åka med mamma i morgon bitti.. Men vi får la se som sagt!

Puss Hej

~det blir nog bra~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0