Svamp och grillning

Somnade kl 20 igår.. Var helt slut..
Vaknade vid kl 9.30 i morse fortfarande jätte trött.. Gick upp och käkade lite frukost och sen åkte vi in till Nybro. Mormor åkte och handlade och jag och morfar åkte till Morbror.. Fick träffa kusin en snabbis! Han och Christina skulle ut på promenad. Sen kom mormor och hämta mig och så åkte vi hem och käka lunch och sen gick vi ut i skogen med hundarna.. Vi hitta lite trattkantareller. :) Så ikväll ska vi grilla kycklingfiléer och äta det med potatis, beasås och smörstekta kantareller.. MUMS Säger jag bara.. :)
Funderar på om jag ska lägga mig i ett bad snart eller om jag ska ta en dusch i stället.. Vi får se..

Här har vi lille Henric! Han har så sjukt långa ögonfransar!




Och är har vi en liten tomtenisse! :)



Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla om det är nått intressant!

Puss Hej

~du skulle bara veta~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0