Småland

Det vart en riktigt rolig helg.. Lite tjaffs och bråk, men det är bara som vanligt.. Va hemma hos Peder på fredagen.. Vart full som en kastrull.. Och på lördagen var jag chaffis åt Putte.. Hände en massa saker. Men inget jag orkar skriva om nu..

I går var jag till Öronmottagningen och satt in ett rör i örat! I vanliga fall brukar dom bedöva med en bomulls tuss. Men dom hade inge grejjer till det så ja fick en spruta i stället.. Kan ni fatta hur ont det gjorde att bli stucken i trumhinnan med en spruta?? AJ SOM FAN säger jag bara.. Men det var kul för dom hade en skärm på väggen som man kunde kolla på och se vad dom gjorde i örat.. Och jag har länge velat se hur det ser ut i ett öra så det var jätte intressant.. Speciellt och se hur dom stack hål på trummhinnan.. Hahahaha. Ja är inte riktigt normal, jag vet!
I morse var jag till VC och tog prover. För engångs skull så fick dom blod på en gång och behövde bara sticka mig en gång! Men jag stör mig på en grejj.. Dom frågar vart jag vill bli stucken och jag svarar att jag vill bli stucken på handen, varför ifråga sätter dom det då och säger att det brukar göra mindre ont i armvecket?? Det är väl olika från person till person vart det gör ondast.. Och om dom frågar och jag svarar så ska dom väl inte ifrågasätta mig!?!?!? Skit saker att bli sur över, men det stör mig! Hahaha

Det jag skulle komma fram till med detta inlägg var att jag är i småland nu! :) Bestämde mig igår kväll för att åka idag. Så vid kl 10 satt jag mig på tåget ner.. Kom fram vid kl 17 ungefär.. Vi har nyss ätit och nu sitter jag här med en liten öl och ska snart lägga mig! Är jätte trött! Ska bara kika en sväng på FB och ta en cigg..

Puss Hej

~you don't know~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0