Sjuk och flytt..

Japp jag håller på att bli sjuk igen.. Har ont i halsen och har hosta.. Känns som att det är mer på väg också.. Är så himla trött på det här.. Blir aldrig riktigt frisk.. Ska iaf sätta in ett rör i örat den 7 December och så ska jag ta prover den 8 December.. Får se vad det visar.. Har ja inte vitaminbrist så vet ja inte vad det är.. Nått fel är det iaf..  Igår tog jag det lungt tills Erik messa och ville ha skjuts fram och tilllbaks till Ludvika.. Körde honom och sen åkte ja till Gagnef en sväng. Tog en cigg med Hanna och sen åkte jag hem.. Kollade på Benjamin Button när ja skulle sova.. Den va väl ganska så bra..
Idag tänker jag inte göra ett skit.. Jag ska bara ligga och mysa framför tvn..

Jag har sökt jobb nere i småland.. Har inte en aning om jag får det eller ej.. Ska även söka några till jobb.. Och får jag jobb så flyttar jag på en gång! Har funderingar att åka ner nästa vecka och åka runt och söka lite jobb.. Vi får se vad som händer.. Just nu ska jag se till att bli frisk så jag kan ta matchen på Söndag! Tror inte Peter blir så glad annars.. Haha

Nej nu ska jag kila vidare..

Puss Hej

~det trodde jag inte~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0