Nyvaken.

Vaknade ganska nyligen. Mormor väkte mig och tyckte jag skulle gå upp så vi kunde åka in till Nybro och handla och kolla om Henric va hemma! Så jag har precis ätit lite frukost och ska göra mig i ordning nu.

Bozzen är min absoluta favorit hund! Han är så jäkla go och mysig. När jag kom hit i tisdags så vart han jätte glad och "skratta/flina" jätte mycket.. Haha Och varje morgon så ligger han och väntar på att jag ska vakna och när jag öppnar dörren reser han sig upp och "skrattar/flinar" och trycker sig emot mig och vill mysa! Han är bäst! OCh nyss när jag stod och prata med mormor så ställde han sig och kolla på mig bara så jag fråga va det va, då kom han och satt sig brevid mig och la huvudet mot mitt ben! :) Min älsklingshund det!!

Nej nu lär jag göra mig i ordning!

Puss Hej


~jag är så trött på dej~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0