Nyårsafton.

Gjorde typ inget på hela dagen igår.. Men vid kl 17.18 tog jag bilen ner till Borlänge och umgicks med Linnea! Hon har fått en fin lägenhet.. Är lagomt avundsjuk! ;) Hahah. Sen åkte jag hem till Tommy och värmde mig lite grann.. Haha Å sen åkte jag hemoch så fick Magnus köra mig hem till Putte och så drack han och jag lite öl och lyssnade på musik! Trevligt va det! :)

Idag när vi vaknade så drog vi till Bolaget och handlade och så va vi in på pizzan så han fick käka och nu sitter jag hemma hos mamma och väntar på att hon ska komma hem med lite käk sen ska jag väl dra hem till Putte igen! Ska vara hemma hos honom ikväll.. Kommer nog bli riktigt trevligt.. Kan ju alltid hoppas på att en viss person kommer dit... Haha, men de kan man väl bara drömma om.. ;)

Nej nu lär jag fixa lite grejjer!


Puss och Gott Nytt År!


~ögon är farliga~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0