Mörker.

Vart varken tv eller promenad förut. Myste lite med hundarna och sen kom morfar hem och så bestämde vi oss för att åka in till Kalmar och kika lite på Ikea. Så vi drog dit.. Köpte julklapp till Henric och så handla vi lite mat till helgen!
Nu har jag nyligen klivit ur duschen. Tycker det är tråkigt att det är mörkt ute nu. Hade velat tagit en promenad med hundarna, men jag vågar inte för det finns så mycket djur här ute i skogen och man ser inte ett skit! Hahaha Jag är mörkrädd som en liten unge..
Det är också läskit när man duschar på kvällen för dom har sånn här lampa som tänds av sig själv när man rör sig i badrummet. Men när man duschar så känner den inte av att man rör sig så rätt som det är så slocknar lampan! Hahah

Men nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på "Mamms pojkar". Det är sista avsnittet och jag vill se vilka dom väljer. Hahah

Är även riktigt irriterad just nu. Men mer om det sen..

Puss Hej

~you are not a real friend~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0