Irriterad och glad.

Japp, jag är jätte arg och irriterad. Samtidigt som jag är fruktansvärt glad och på bra humör.
Jag har äntligen öppnat käften och sagt ifrån. Som väntat fick jag massa skit tillbaks, men jag vet vad jag gjort och inte gjort så jag tar inte åt mig alls. Det känns så skönt att få ha sagt allt jag tycker och tänker. Jag vet vilka som är mina riktiga vänner och vart jag har dom så jag är nöjd med det!

Börjar faktiskt längta tills jag fyller år. Mamma har hittat på nått åt mig och jag tror jag kommer bli riktigt glad!
Kom på att det bara är 7-8 dagar kvar.. Känns rätt så bra. Fast det känns som det var igår jag och Johanna var 14 och hade vår första fylla i lekparken i Nordåker. Det känns som det var igår jag och Linnea var 6-7 år och gick på upptäcksfärder i Nordåker och hade bus för oss! Det känns som att det var igår mamma släpade mig över skolgården för att jag vägrade gå i skolan.. Hahah Ja du, man hade mycket konstigt för sig då.. Men det har man väl nu med iofs.. Hahaha..

Nej nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag ska sova!



Puss och God Natt!

Saknar mina vänner!

~you are alone, and you know it~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0