Hemresa.

Har nyss köpt tågbiljett hem! Åker hem på Måndag. Klockan 11.11 går tåget från Nybro och  kl 17.57 ska jag vara i Borlänge. Känns rätt bra. Hade kunnat stanna längre, men biljetterna är så dyra i slutet på veckan.. Över 600kr liksom och det har jag inte råd med..

Har inte gjort ett skit idag än så länge! Är ganska så uttråkad.. Just nu skulle jag vilja vara hemma och festa med mina vänner. Eller vara i Stockholm och ha det bra. Haha Men, det får bli nästa helg. Kanske inte vara i Stockholm, men det som är i Stockholm kommer till Borlänge. Hahah Börjar längta som fan tills ja fyller år.. hihi


Nej nu ska jag lägga mig och läsa!

Puss

~you can't take this~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0