Gran..

Igår sov jag till kl 12 och sen gick jag upp och duschade och gjorde mig i ordning och så kom Tommy hit och hämta mig och så åkte vi och hämta hans skåp som pappa målat och sen så följde jag med honom hem och hjälpte han och bära in det.. Så drack vi lite kaffe och prata skit.. Sen kom pappa och hämta mig och så följde jag med honom till Falun och lämna två dörrar.. Sen fick pappa köra hem mig till Peder och så satt, Jag, Bolle, Titti, Challe, Peder, Matte och Lovisa och drack lite öl och glögg.. Sen vid kl 00 va de dags att gå och fixa en gran.. Så jag och Matte gick iväg och fixa det.. Man lär ju hålla i traditionerna.. Hahah Grejjen va bara den att jag tog nog en lite förstor gran.. Haha De va knappt så den gick in i huset.. Haha Det gick inte ens att han nån stjärna i toppen! Hahah Vi klädde den och den blev sååå fin.. Tror Peder blev riktigt nöjd.. Hahah.. Sen vart jag tvär dålig.. Blev jätte illamående.. Tror inte jag tål starkglögg.. Fast ja bara tog ett litet glas..  Men men, mamma kom och hämta mig i alla fall och sen körde hon mig hem till Pappa.. Tog ett bra tag att somna för ja mådde verkligen apa och frös som en gris... Men ja somna väl framåt kl 4...

Vaknade vid kl 13 idag.. Helt slut och jag mår fortfarande apa.. Har iaf fått i mig lite mat.. Ska lägga mig snart igen och kolla på tv..

Puss Puss


~det kommer dröjja ett tag~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0