Gagnef igen!

Japps, nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma och hämta mig! Vart inte att åka så tidigt som jag tänkt. Orkade inte gå upp då. Men men.. Mamma skulle ju ändå hit till Mockfjärd igen så det var ju lungt!
Har inte en aning om vad som händer i helgen. Ingen som hört av sig! Så vi får väl se.. Peder ska ju ha fest idag. Ska nog dit en sväng tänkte jag! Kanske Putte och Jukka ska med.. Vi får som sagt se..

Sebban ringde nyss och tala om att dom var på väg och skulle hämta mig! Bara för att jag skulle kunna hjälpa honom med läxan.. Haha Han är så söt.. Han vill inte göra läxan med nån annan än mig.. :P

Nej nu ska jag packa ihop det sista!

Puss Hej

~vi får la se~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0