Film

Har inte gjort ett skit på hela dagen.. Bara legat i sängen och kollat på film.. Har sett The hottie and the nottie.. Elelr va den hette.. Den va väl ganska bra.. Lite rolig.. Och så har jag kolla på Wild Child.. Inte riktigt min filmtyp, men den funka väl.. Ska snart lägga mig och kolla på Dumpad och Johan Falk-Vapen bröder... Får se om dom är nå bra..
Va till gagnef en sväng ikväll och körde Jukka till affären.. Den lille stackaren är hemma och är sjuk.. Han köpte Cola och Choklad till mig! Tack min lilla finne för det! De behövde jag! Har varit sugen på det hela dagen!
Har lånat morsans bil också.. För min bil går inte att åka med.. Avgassystemet hänger ner i backen.. Hahah Så är det nån som vill ha den så skänker jag bort den! Haha

Nej nu ska jag kika lite på FB innan det blir dags för sängen. Ska upp tidigt i morgon för ett möte på skolan! Hoppas det går bra!

Puss Hej

~tror livet leker~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0